Schuleinschreibung

11. Jän. 2021

Wer sich schon sicher ist, kann seine Kinder bereits bei uns einschreiben für das Schuljahr 2021/22. Damit wir unser Schulleben besser planen können, freuen wir uns nämlich besonders über frühe Entscheidungen.

Einschreibgebühr: 250€

Für Kinder die bereits ein ganzes Jahr in unserer Spielgruppe verbracht haben entfällt die Einschreibgebühr vollständig.

Zgodnje odločitve se izplačajo. Še posebej v teh novih, nepredvidljivih časih je smiselno razmišljati vnaprej. Kdor želi svojim otrokom omogočiti samoodgovorno učenje v družinskem okolju, lahko to z vpisom v naslednje šolsko leto 2021/2022 stori že zdaj.

Vpisna taksa: 250€

Za vsa dodatna vprašanja in informacije smo dosegljivi po telefonu, tudi z možnostjo videotelefonije. Veselimo se vsakega vašega klica!