Zirkus macht Schule 🎪 19. und 20. September

09. Sep. 2024

Wer hat als Kind nicht schon mal davon geträumt im Zirkus aufzutreten?

Jonglieren, Zaubern oder auf dem Trapez turnen sind nur ein paar der Workshops, die der Projektzirkus MoonCat den Kindern der Wahlnuss-Schule und Spielgruppe anbietet.

Von 16. bis 20. September macht die ganze Wahlnuss mit beim Zirkusprojekt. Kinder von 3-14 Jahren dürfen sich austoben und dabei sich und ihre Mitmenschen näher kennenlernen.

Wir freuen uns auf reichliche Teilnahme bei den Vorführungen, denn der Reinerlös geht an die fleißigen Team-Mitglieder des Zirkus MoonCat.

Kdo kot otrok še ni kdaj sanjal o nastopu v cirkusu?

Žongliranje, čaranje ali gimnastika na trapezu so le nekatere od delavnic, ki jih cirkus MoonCat ponuja otrokom šole in igralne skupine Wahlnuss.

Od 16. do 20. septembra bo celoten Wahlnuss sodeloval v cirkuškem projektu. Otroci od 3. do 14. leta starosti se lahko sprostijo in bolje spoznajo sebe in svoje soljudi.

Veselimo se številčne udeležbe obeh predstav, saj bo neto izkupiček namenjen pridnim članom ekipe cirkusa MoonCat.

Wann / Kdaj

1. Donnerstag / četrtek, 19.09.2024, 17:00
  2. Freitag / petek, 20.09.2024, 14:00

Wo / Kje